неділю, 5 лютого 2017 р.

Вивчаємо наш рідний край, граючись!

Село моє, для мене ти єдине,
Як мати рідна, як саме життя,
Як хліб землі, як пісня лебедина –
Не стань тебе – впаду у небуття...

Віктор Геращенко


Рідне село ! Воно справді зігріває душу кожного з нас! Це тепло проникає глибоко до серця. І де б ми не були , а невидимі промінчики притягують до себе, кличуть із далеких доріг до рідного села, до отчого дому. Здається , нема нічого кращого на світі за побачення із знайомими вулицями, батьківською хатою.




У бібліотеці ми разом з нашими читачами знайомимося з рідною Херсонщиною, з її природою, її історією... граючись у класну гру "У пошуках знайомих незнайомців". Ми з ними відправились у краєзнавчо-пізнавальну експедицію.

Було дуже весело і повчально.




Правила гри ми дотримували, але все одно читачі були у захваті. Загадували загадки, прослуховували цікаві факти про Херсонщину, розгадували ребуси.

Наші читачі розуміють, що треба оберігати і пам'ятати історію рідного села. Адже  для кожного з нас Батьківщина починається саме там, де ми народилися.


Моє рідне село! Моя добра мала Батьківщино!
Процвітання тобі побажаю я знову і знову!
Хай щаслива зоря, земляки мої, вас не покине!
Нехай з вами завжди будуть Віра, Надія й Любов!





Немає коментарів:

Дописати коментар