четвер, 7 травня 2015 р.

День примирення та 70-річчя перемоги у Другій світовій війні

Естафета пам'яті:

"Є пам'ять, яку забуття не спіткає.

І слава, якій не буде кінця!"

"... У згадках воскресають раз у раз
Полеглі й покалічені солдати,
І той травневий радісний наказ,
І той такий жаданий, сорок п'ятий.
Уже пішов і я давно в запас,
Але мене ніхто здолать не зможе,
Бо я - народ, 
В якого дух не згас,
Народ,
Ім'я якому - ПЕРЕМОЖЕЦЬ."
                                                                  Д.Луценко


1939 - 1945 роки назавжди ввійшов в історію як роки боротьби над нацизмом у Європі, а 9 травня 1945 - як день перемоги у Другій світовій війні, найкривавішій війні на планеті.
Полум'я цієї війни, складовою якої була Велика Вітчизняна війна нашого народу, палала 6 років. 
Минуло 70 років, але і сьогодні подвиг захисників є прикладом героїзму, справедливості, віри у свої сили. Це свято, що гуртує усіх нас, і дітей, і дорослих, у прагненні віддати данину шани й поваги воїнам-фронтовикам. 
У нашій бібліотеці триває парад портретів ветеранів, які захищали мир на землі і відвойовували свободу для своїх рідних. Користувачі бібліотеки продовжують приносити фото своїх героїчних дідів та прадідів.


Ми -  пам'ятаємо!
Ми - перемагаємо!



Ми пам'ятаємо полеглих і низько вклоняємося ветеранам.
                          

Немає коментарів:

Дописати коментар