середу, 28 лютого 2018 р.

Конкурс "Поетичний камертон Ліни Костенко"

Конкурс! Конкурс! Кокурс!


"Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви".

ІV обласний фестиваль "Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви".


Наші читачі у цьому році взяли участь у конкурсі.
Ось малюнки наших учасників.


Горбик Віолетта. Ілюстрація до твору "Осінній день, осінній день, осінній..."


Ліна Костенко – Осінній день, осінній день, осінній!..
Осінній день, осінній день, осінній!
О синій день, о синій день, о синій!
Осанна осені, о сум! Осанна.
Невже це осінь, осінь, о! — та сама.
Останні айстри горілиць зайшлися болем.
Ген килим, витканий із птиць, летить над полем.
Багдадський злодій літо вкрав, багдадський злодій.
І плаче коник серед трав — нема мелодій…



Куньо Юлія. Ілюстрація до твору "Двори стоять у хуртовині айстр..."

Ліна КостенкоДвори стоять у хуртовині айстр
Двори стоять у хуртовині айстр.
Яка рожева й синя хуртовина!
Але чому я думаю про Вас?
Я Вас давно забути вже повинна.
Це так природно — відстані і час.
Я вже забула. Не моя провина,—
то музика нагадує про Вас,
то раптом ця осіння хуртовина.
Це так природно — музика і час,
і Ваша скрізь присутність невловима.
Двори стоять у хуртовині айстр.
Яка сумна й красива хуртовина!


Конокотіна Каріна. Ілюстрація до твору "Мені снилась дорога..."

Ліна Костенко

Мені снилась дорога. Дорога — і все. 
Ні куди, ані звідки, — не знаю, не знаю. 
Просто снилась дорога, — ні шлях, ні шосе, 
а дорога й дорога, — іду й проминаю.

Тільки десь ніби вогник далеко в степах. 
Може, мати стоїть на німому порозі. 
Може, це вже Чумацький, а може й не шлях. 
Може, просто дорога. Дорога в дорозі.

Немає коментарів:

Дописати коментар